ردیاب خودرو
  • اطلاعیه ها

    • admin

      قوانین فعالیت در بخش بازارچه   ۱۷/۰۶/۲۴

      قوانین فعالیت در بخش بازارچه انجمن: مسئولیت خرید و فروش بر عهده خود شخص می باشد و سایت iosYar.ir در این زمینه مسئولیتی را نمی پذیرد. قبل از معامله از صحت و درستی کالا و خدمات اطمینان پیدا کنید. خرید و فروش کالاهی غیر قانونی ممنوع است. رعایت حق کپی رایت الزامی است. در صورت مشاهده تخلف آن را سریعا گزارش دهید.

1 ارسال در این موضوع قرار دارد


? خیلی از کاربرانی که ویندوز ۱۰ را بر روی سیستم خود نصب کرده اند، وقتی که آیفون یا آیپاد خود را به کامپیوتر وصل میکنند، دیوایس آنها توسط نرم افزار آیتونز شناخته نمیشود. این مشکل باعث میشود که اقداماتی نظیر ریستور، نصب برنامه، انتقال عکس و فیلم و … انجام نشود و درواقع دست کاربران را به طور کامل میبندد. در این آموزش قصد داریم روش حل این مشکل را آموزش دهیم.

1⃣  مطمئن شوید که آخرین نسخه‌ی آیتونز را نصب کرده باشید .

? لینک : Please login or register to see this link.

 

2⃣  سپس کنترل پنل  Control Panel را در ویندوز باز کنید و به بخش Hardware and Sound و سپس به قسمت Devices and Printers بروید

3⃣ در بین دیوایس هایی که نشان داده میشوند، احتمالا آیفون یا آیپاد شما در قسمت Unspecified نشان داده میشود

4⃣ بر روی دیوایس خود، راست کلیک کنید و گزینه‌ی Properties را انتخاب کنید.

⚠️⚠️ نکته : اگر دیوایس تان را در این قسمت نمیبینید، مطمئن شوید که کابل شما هیچ ایرادی ندارد و بر روی دیوایس نیز Trust this PC را انتخاب کرده باشید.

5⃣  به تب Hardware بروید و بر روی Properties در انتهای صفحه کلیک کنید.

6⃣ سپس در تب General، بر روی دکمه‌ی Change settings کلیک کنید

7⃣ سپس در تب Driver، بر روی Update Driver کلیک کنید و بر روی گزینه‌ی Browse my computer for driver software کلیک کنید

8⃣ حال به یکی از دو آدرس زیر از قسمت browse بروید.

➡️ C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers

➡️ C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers

9⃣ سپس بر روی Next و بعد بر روی Close کلیک کنید تا عملیات تمام شود

? بعد از انجام مراحل بالا، حالا آیتونز میتواند دیوایس شما را شناسایی کند و مشکل حل خواهد شد. البته اگر مشکل حل نشد، یکبار آیتونز را ببندید و دیوایس را از کامپیوتر جدا کنید. سپس سیستم را ریستارت کنید و مجددا دیوایس را به سیستم متصل کنید و آیتونز را اجرا نمایید.

 

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری