• اطلاعیه ها

    • admin

      قوانین فعالیت در بخش بازارچه   ۱۷/۰۶/۲۴

      قوانین فعالیت در بخش بازارچه انجمن: مسئولیت خرید و فروش بر عهده خود شخص می باشد و سایت iosYar.ir در این زمینه مسئولیتی را نمی پذیرد. قبل از معامله از صحت و درستی کالا و خدمات اطمینان پیدا کنید. خرید و فروش کالاهی غیر قانونی ممنوع است. رعایت حق کپی رایت الزامی است. در صورت مشاهده تخلف آن را سریعا گزارش دهید.

kara

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره kara

  • درجه
    Newbie
  1. 1- دو برگ شرکت نامه و تکمیل آن و امضا ذیل شرکت نامه توسط کلیه سهامداران 2- دو برگ تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود و تکمیل آن و امضا ذیل تقاضانامه توسط کلیه سهامداران 3- دو جلد اساسنامه ی تکمیل شده و امضا ذیل تمام صفحات آن توسط کلیه سهامداران 4- دو نسخه صورتجلسه ی مجمع عمومی موسس که به امضا سهامداران و بازرسین رسیده باشد. 5- دو نسخه صورتجلسه ی هیات مدیره که به امضا سهامداران و بازرسین رسیده باشد. 6- تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه ی شرکا،مدیران و هیات نظار(در مواردی که تعداد شرکا بیش از دوازده نفر باشد) 7- اصل گواهی عدم سوپیشینه جهت اعضا ی هیات مدیره،مدیر عامل 8- تاییدیه هیئت مدیره اشخاص حقوقی سهامدار،مبنی بر غیر دولتی بودن آن 9- معرفی نامه نمایندگان، در صورتیکه سهامداران و اعضا هیئت مدیره از بین اشخاص حقوقی باشند و ارائه تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس یا آخرین تغییرات آن 10- اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد. 11- اصل وکالتنامه ی وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد.
  2. جهت ثبت شرکت خدماتی می توان در دو قالب شرکت سهامی خاص و یا شرکت با مسئولیت محدود اقدام نمود.در ذیل ضمن بررسی شرایط لازم ، به مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت خدماتی می پردازیم. شرایط ثبت شرکت خدماتی سهامی خاص: -حداقل 3 نفر عضو+ 2 نفر بازرس -حداقل 35 درصد سرمایه نقداَ پرداخت شود. -حداقل سرمایه 1000000ریال شرایط ثبت شرکت خدماتی بامسئولیت محدود: -وجود حداقل 2 نفر عضو -حداقل سرمایه1.000.000 ریال -تعهد با پرداخت کل سرمایه مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت خدماتی سهامی خاص به شرح ذیل می باشد: 1.کپی مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) 2.کپی برابر اصل مدارک شناسایی اعضای هیات مدیره در صورتی که مدیر عامل خارج از اعضای هیات مدیره باشد. 3.تنظیم دو نسخه اساسنامه شرکت 4.تنظیم دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی هیات مدیره و موسسین که به امضاء مدیران منتخب مجمع ، سهامداران و بازرسین رسیده باشد. 5.تکمیل دو نسخه تقاضانامه شرکت خدماتی 6.تکمیل شرکتنامه شرکت خدماتی و تکمیل آن 7.تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس یا آخرین تغییرات آن
  3. قبل از هرچیزی لازم به ذکر است که عزیزان می توانند متن کامل این مقاله را در کارا ثبت بخوانند. در این پست به طور خلاصه به ثبت شرکت تبلیغاتی پرداخته ایم. مشتری های یک شرکت تبلیغاتی عبارتند از شرکتهای بزرگ، سازمانهای غیر تجاری، و حتی سازمانهای دولتی. برای ثبت این نوع شرکتها بایستی ابتدا مجوز لازم گرفته شود و سپس برای ثبت اقدام شود. تنظیم تقاضانامه ثبت شرکت تبلیغاتی توسط افراد متقاضی ثبت شرکت تبلیغاتی که شخصیت حقوقی دارند باید توسط مدیر عامل موسسه یا شرکت انجام شود. در صورت احراز شرایط، درخواست ثبت شرکت تبلیغاتی در کمیته تبلیغات استان بررسی و پس از طی مراحل قانونی مجوز تأسیس کانون تبلیغاتی صادر می شود. متقاضیان ثبت شرکت در صورتی که از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کمیته تبلیغات استان شاکی باشند می توانند شکایت خود را به اداره کل تبلیغات، معاونت امور تبلیغات، معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کنند. بعد از اخذ مجوز برای ثبت شرکت تبلیغاتی می توان به صورتهای زیر اقدام نمود: ثبت شرکت تبلیغاتی در قالب شرکتهای سهامی خاص ثبت شرکت تبلیغاتی در قالب شرکتهای با مسؤلیت محدود ثبت شرکت تبلیغاتی در قالب موسسات غیر تجاری. طبقه بندی شرکتهای تبلیغاتی از لحاظ نوع خدمات : شرکتهای ارایه دهنده خدمات تبلیغاتی که بزرگترین نوع شرکتهای تبلیغاتی از نظر میزان و تنوع ارایه خدمات شناخته می شوند، تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را به منظور اداره کلیه وظایف تبلیغاتی ارایه می کنند. مانند بازاریابی و برنامه ریزی رسانه ای، فعالیتهای تحقیقاتی و مفهوم سازی خلاق
  4. مدیران تصفیه نماینده شرکت در حال تصفیه هستند و تمام اختیارات لازم را برای امر تصفیه حتی از طریق طرح دعوی و ارجاع به داوری و حق سازش دارا هستند و می توانند برای طرح دعاوی و دفاع از دعاوی وکیل تعیین نمایند. محدود کردن اختیارات مدیران تصفیه باطل و کان لم یکن است . وظایف مدیر تصفیه به شرح ذیل قابل شناسایی است : اولین کاری که مدیران تصفیه انجام می دهند، تحویل اسناد و دفاتر و نیز اموال و دارایی های شرکت است. این تکلیف در ماده 211 لایحه اصلاحی قانون تجارت 1347 به شرح ذیل آمده است که از تاریخ تعیین مدیر یا مدیران تصفیه ، مدیران تصفیه باید تمام اموال و دفاتر و اوراق و اسناد مربوط به شرکت را تحویل بگیرند. تا زمانی که کار تصفیه تمام نشده، مدیران تصفیه باید همه ساله مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت را با رعایت شرایط و تشریفاتی که در قانون و اساسنامه پیش بینی شده است دعوت کرده صورت دارایی منقول و غیرمنقول و ترازنامه و حساب سود و زیان عملیات خود را به ضمیمه گزارشی حاکی از اعمالی که تا آن موقع انجام داده اند به مجمع عمومی مذکور تسلیم کنند. در اعلام پایان کار تصفیه به مرجع ثبت شرکت ها، مدیران تصفیه مکلفند 1 ماه بعد از ختم تصفیه مراتب را به مرجع ثبت شرکت ها اعلام کنند تا به ثبت رسیده و در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشاری که اطلاعیه ها و آگهی های مربوط به شرکت در آن درج می گردد آگهی شود و نام شرکت از دفتر ثبت شرکت ها و دفتر ثبت تجاری حذف گردد...برای مشاهده موارد قانونی بیشتر به سایت حقوقی کارا ثبت مراجعه کنید.